Mørkere tider

Hva tenker dere folkens? Ja, om at høsten har satt inn for fullt.

Plutselig var sommer-månedene over og høsten kom rimelig kjapt. Kan ikke akkurat si vi har hatt strålende vær i sommer, men det har iallefall ikke regnet trutt.

Det er jo noe positivt med høsten da. Fordelen med at det blir tidlig mørkt, er jo at det er tiden for å ta frem stearinlysene! Det finnes vel ikke noe koseligere enn det på en vanlig torsdag kveld? 

Ellers så er det snart tid for fyring i ovnen og pakke seg inn i pledd med noe varmt i koppen.  Det er noe jeg gleder meg til å gjenta. Dette bildet er fra da frosten begynte å komme i fjor:

Ellers må jo alle de vakre fargene som dukker opp nevnes. Kan du tenke deg noe finere enn å gå en tur i skauen og se på sola skinne i et hav av farger? 

Så jeg tror jeg liker høsten jeg 😊

 

9 kommentarer

Siste innlegg