Noe som ikke kan kjøpes for penger!

Gode venner er gull verdt!

Gamle venner og nye venner klaffet perfekt sammen på lørdag.

Ja, det er ikke tull en gang. Og hva er vel bedre enn å samle gode gamle venner, fra Mandal sammen med nye venner, fra rundt forbi i landet i et lystig lag? Og det er jo ikke feil at dem går sammen som hånd i hanske når dem treffes 😊

Noen måtte reise langt for å feire sammen med Kristian og meg, og jeg er utrolig glad for at dem tok seg tid til det! Jeg er uendelig glad for alle som tok seg tid til å komme 😊

Og jeg tror ikke noen angret et sekund, fordi vi hadde det sabla gøy!  😉 Helt utrolig at så mange ulike mennesker kan ha det så gøy isammen. Det sier jo litt om personligheten til alle våre venner.

Vi vet å ha det gøy!

 

 

Og noen (Kristian som vanlig) sliter dagen derpå! 

Bryllup er hardt!

11 kommentarer
    1. Nå skal jeg bare skrive en gang til til deg. 🙂
      Gode venner er gull verdt ja. Bra den nest nest nest-favorittserien min har det bra. 😀

    2. Gratulerer!! Du var helt nydelig! Må si at eg og synes det er rart at Doc&Dask ikke var i bryllupet i det hele tatt? ?!Virker jo som gutta er gode kompiser! Håper det ikke er knute på tråden….

    3. Formet nydelige brylupp og så fantsisk vakker du både var og er!
      Men var ikke DOC der? Trudde han som skulle være forlover eller no je. Beklager om du syns jeg er for nysgjerrig

    4. Du har helt rett.
      Finnes ikke et sekund med anger for turen.
      Dagen var helt fantastisk fra ende til annen.
      Vi er heldige som har dere og fikk feire dere på en så flott dag og fin måte. ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg