Mens vi venter..

Ja, da sitter vi her igjen og venter på å reise hjem. Da går klokka sent! Men vi har jo ferie så null stress. Men skal bli godt å komme hjem, og så kommer jo Trym hjem 😊

Som sikkert en del har fått med seg, så har store deler av denne uken gått til å oppleve Seljord countryfestival 2017.
 

Årets høydepunkt var jo selvsagt Brad Paisley. Men jeg har ingen bilder fra den konserten siden jeg var smart og lot noen passe på mobilen, og ikke rakk å få den igjen før konserten startet…. Men for all del, det var så studd med folk at bildene hadde ikke blitt bra, da vi stod litt langt bak. Minnene er uansett på plass! 

Det å skulle spille etter Mr.Paisley  kan ikke være lett… Men der leverte Byting. De holdt på publikum og et yrende folkeliv fortsatte.

Å reise på tur med bare mannfolk, er ikke bare bare. Det går mye i bilprat og typisk mannfolk prat. Så jeg gikk og klaga på at jeg skulle hatt noen jenter i leiren. 

Lite visste jeg at Kristian og Daniel hadde avtalt med Eva at hun og Torunn ( med sjåfør) skulle komme på overraskelses tur på fredagen! Det gjorde jo kvelden perfekt!

Btw, det kommer mere fra festivalen 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg