Vi ses til neste år!

Vinstra countryfestival 2017 er over, men vi har ennå ikke kommet oss avsted…

Det som er, er jo at jeg nekter å kjøre med vogn og Kristian sliter litt med å få promillen ut av kroppen… Jeg kunne selvsagt ryddet og vasket vognen mens vi venter på å reise, men neida, jeg ligger med feber og vond hoste og kropp. Jeg sier bare takk og lov for at det ikke kom tidligere i festivalen.

Vi kommer sent hjem idag ( 3 timers kjøretur ) og jeg prøver bare å benytte sjansen med å  slappe av slik at jeg er klar for jobb i mårra. 


 

Ellers fikk vi med oss noen konserter i går også. Vi trosset regnværet og kledde oss for været. Ja jeg gikk til og med med ullgenser igår…Hurra for norsk sommer 😂

A.J Hobbs

American Young

På første rad

Vi ses til neste år! 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg