Å møte en så stor artist

Hva kan man si om dagen igår? Jo, den var fin den. Masse liv, masse fjas og masse hygge.

Og igår ble nok både jeg, gubben og et par andre en smule starstruck! Vi var på konsert med Aaron Watson! Og det var en opplevelse i seg selv. 


 

Det var nok veldig mange som gikk glipp av en rå konsert, kanskje fordi de ikke har hørt om han, eller rett og slett ikke er fan av den type country. Men vi fikk den med oss, og det angrer vi ikke et sekund på. Liker man country, så er det virkelig verdt å søke han opp.

Og denne jenta her ble en smule happy etter konserten. Vi stod å ventet for å ta bilder, men fikk beskjed om at de ikke kom ut. Kristian, så god som han er, prøver å få meg inn så jeg fikk tatt bilde, men nei… Da sender jeg mobilen med vakta ☺  Og vips så kom de ut for å ta bilder med oss.


 

De forsvinner igjen og vakten kommer ut og peker på meg. Jeg fikk komme backstage for å ta bilde. Det var stas det. Heldigvis fikk Kristian og et par kamerater også komme inn etter meg. Så da var vi alle fornøyde.


Og så kommer det et bildedryss 😉

Aaron fikk også tildelt t-skjorte fra Norsk Redneck Forening 

Jeg har vært på en del konserter gjennom årene, og her har jeg ikke ord. Nå er det bare å glede seg til Brad Paisley om 3 uker.

Det begynte selvfølgelig å regne før konserten igår, men ga seg underveis. Nå ligger vi i vogna og det bøtter ned! Ganske koselig egentlig.

Håper bare det roer seg før American Young skal på scenen i kveld .

3 kommentarer
    1. Monika! Du har helt rett! Watson konserten var noe av det absolutt beste på veldig lenge! Og når vi fikk slippe inn (noen få av oss) for å hilse på og ta personlig bilde sammen med Aaron var jo kvelden komplett!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg