En smule ukomfortabel

På søndag reiste vi innom Sverige på vei hjem fra Mandal. Kjekt å ta båten fra Sandefjord over.

Denne gangen kjørte vi Chevy til Mandal og jeg fikk “æren” av å kjøre hjem siden vi var på bygdefest/traktorfest på lørdagskvelden


 

Noe jeg alltid har hatet, er å kjøre ombord på ferje! Det var min jobb denne gangen, og den bilen er litt større enn jeg er vandt til… En smule nervøs mens vi sitter å venter på å kjøre ombord. Mange biler og trangt ombord (trangt ifølge meg iallefall) 

Ferden går ombord, og jeg sitter fullt konsentrert og enser ikke kjent-folk som prøver å hilse 😂 Vi blir geleidet opp og rundt. Da var det en ting jeg ikke tenkte på! Jeg trengte visst litt større plass for å komme rundt første sving… En smule flau må jeg rygge litt tilbake for å komme rundt. Men jeg lærte, fordi neste sving gikk bra 😉  Jaja man lærer så lenge man lever.

Så kommer det til selskapet i bilen da… Gubben setter på nascar på mobilen og jeg hører på musikk. Greit nok, man kan jo ikke prate i ett renn, i 10 timer. Men så setter han jaggu meg lyden fra nascar på anlegget i bilen! Hurra sier jeg bare..  jeg hadde visst et ganske spesielt uttrykk, så han fikk seg en god latter. 

Uansett en finfin helg!

Og idag er vi allerede på farten igjen! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg