Dagene går for fort!

Idag sitter jeg å tenker på alt som bør ordnes til bryllupet før sommerferien 🤤 Og i løpet av ferien. 

Forrige uke var jeg å kikket litt på lokalet vi har leid til vår store dag. Trym hadde skoleavslutning der, så da fikk jeg inspisert litt i tillegg ☺ 


 

Bordekorasjonene er jeg godt i gang med heldigvis. Må bare ha litt mål på bordene til dukene og for å vite hvor mye pynt og blomster vi trenger. Og jeg trenger flere syltetøy-glass.  Heldigvis kommer det stadig vekk glass i hus. Og sylteagurk og rødbeter går ned på høykant 😂


 

Ellers så må en jo få begynt på bordkortene, gjestelisten til middagen er klar! Og da må en jo få på plass bordplasseringen, og den er på gang.

Hm…må kanskje bestemme blomster også, så de kan bestilles. Kirkeprogram? Bryllupsprogram/hefte? Sanger i kirken? Boots! Jeg må huske å bestille Boots! Oi, det må jeg få gjort siden det er litt  leveringstid fra USA 🤤 Det får jeg gjøre når vi kommer hjem på søndag. Før vi reiser på tur i en uke. Må ikke glemmes🤤

Og så må jeg snart bestille time til å fikse negler, må jo ha litt finere negler enn de knekte jeg har på jobb. Og jeg må bestille skalldyr, må jo ha en tvist av sørlandet i bryllupet. Hovedretten får Kristian ta seg av. 

Det viktigste å få gjort nå, er vel å bestille bryllupskaka! Er jo en del konfirmasjoner i den tiden, så det er vel litt “høysesong” for bakerne.  Vi vet hvordan kaken skal se ut, men ikke hvordan den skal smake 😂 Eller gubben har fått bestemme de fleste smakene. Han må jo få bestemme noe 😉


 

Denne helgen går turen til Mandal❤ Gleder meg til krabber! Nommenom 😁 Og jeg skal garantert innom scrappegarasjen for å finne stash til alt som skal lages til bryllupet. Godt jeg har ei søster som er superflink på sånn ❤ Så når det er kjøpt inn og begynt på, da blir det fart i sakene. 

Skjønner nå at tiden går fort! Men har troa på at en del av planleggingen blir gjort i helgen iallefall.

4 kommentarer
    1. Hei😁
      Måten du vart fridd på va bærre såååååå romantisk💕Unnje dåkk d bæste,å d bi nåkk ett heidundrannjes brølløp💕Klæm fra ei trøndertaus

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg