Det å møte dere som leser bloggen…

En ting jeg har blitt veldig overrasket over, er det å treffe lesere av bloggen som jeg ikke kjenner fra før, som kjenner meg igjen. Utrolig hyggelig å få så mange gode tilbakemeldinger!


Illustrasjons foto

Nå i det siste så har jeg truffet en del av mine “ukjente” lesere. Og jeg har ikke fått en negativ tilbakemelding. Det er faktisk ganske utrolig. Det har kommet både menn, kvinner, unge og gamle. Noe så hyggelig. Kjenner jeg liksom blir både stolt og litt rørt.

Hvem hadde trodd at lille Monika skulle nå ut til så mange? Spesielt etter kun noen få måneder med blogg. Og bloggen  har jo ikke et spesifikt emne. Det handler jo kun om livet mitt og mine kjære. 

Så takk til alle dere som stikker innom og velger å titte innom bloggen min med jevne mellomrom 😊 Det gjør nemlig at jeg får lyst til å skrive og dele ennå mere 😊

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg