1-2-3 gå!

Middagen er fortært, skikkelig husmorkost idag. Og jeg fikk inn litt husmor-poeng der 😉 Bordet ryddet , oppvasken tatt og rene klær er brettet.

Slenger meg ned i stolen og tenker “nå skal jeg slappe av”. Sitter litt i stolen og kikker rundt, uff må visst støvsuge litt… orh, var litt støv på de mørke møblene… 

Klar for å ta tak i “sakene” , ånei ! Jeg må jo bake kake til i morgen 🤤 Det hadde jeg glemt! Visste det var noe jeg måtte huske, men husket ikke hva…


 

Fordi i morgen har Trym skoleavslutning, siste året på barneskolen går mot slutten. Snart tenåring i hus🤤

Fyker rundt i skapene for å lete etter ingredienser, jeg orker bare ikke å til butikken. Egg✔ mel✔ smør✔ sjokolade✔ da nærmer vi oss en kake iallefall. 

Omsider ble kaken ferdig, men nå har jeg bare lyst på en annen kake 🤤 Sånn med safarikjeks og bær. Og vaniljekrem eller kremfløte og kremost ? Riktig?  Hm…må kanskje lage det en annen dag. 

Glemte visst å poste innlegget også i farta 😂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg