Fritt vilt!?

Det var en skummel plass! Tror jeg har sett for mange skrekkfilmer…

Søndagsturen vår gikk til Stange denne gangen. Veien inn i skogen vi fant, og den var smal og humpete. Hadde jeg kjørt alene, så hadde jeg nok snudd fordi jeg hadde trodd jeg kjørte feil. Og jo lengre vi kjørte, jo mere filmfølelse fikk jeg. Vi kommer så inn på et tun med et gammelt hus og låve.

Huset er litt creepy det å, hadde det bare ikke vært så langt inne i skogen og den veien inn, så hadde det nok vært bedre😂

Her stod det gamle vogner og biler, de hadde nok vært fine ved restaurering😉 Men for meg så var dette også som å se scener fra en film. Typisk enstøinger/ innavlet brødre (dere skjønner hva jeg mener) 

Innerst i den dypeste skogen, ja der ligger det et hus. Huset har sett sine bedre dager og så har låven. Biler står på jordet, de sviver ikke så bra som de en gang gjorde. Vognene bør holde dørene lukket, det blå som vokste inni der, bør ingen puste inn. Men så gikk turen rundt huset og en deilig lukt traff meg. Da forandret jeg litt mening, fordi det fine treet med den fine lukten – det er ikke noe jeg ser i en skummel film 😉

Dette er ikke et bebodd sted, men vi skal absolutt tilbake hit for å hjelpe eier å rydde og fikse tomten 😉 Her kan vi få det mye gøy. Jeg må bare bli kvitt frykten min.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg