Alt kunne gått dritt..

Innimellom er det jaggu-meg godt vi har flaks! Fordi dette kunne vært skikkelig ekkelt.

Vi var på tur til Spritamaki i Finnskogen i helga. For dem som har vært der, så er det ikke noe å legge skjul på at det er en humpete og svingete vei. Og når man er på vei til gøy og morro – da har man ikke til til somlekjøring! 

Når vi kom fram var jeg sjeleglad for at Kristian husket å tømme doen før han reiste av sted med vogna for å hente meg på jobb. Ja, han har fått noen påminnelser, senest samme dagen. 

Dette var synet som møtte meg når jeg åpnet dodøra: 

Hadde han ikke tømt doen denne gangen, da hadde turen gått rett hjem igjen! Fordi den var full… Og da vet jeg om en som skulle fått vasket vogna 😂 

Rart hvilke opplevelser vi har fått med dette temaet 😂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg