Yes! Men det tok 1 år !

Sola skinner, så bøtter det ned med regn – mens sola skinner!  Og så ble det tørt igjen. Dette spesielle været har vi hatt idag. 


 

Idag skulle jeg egentlig på sykkeltur, og spurte Kristian om han ville være med. Men nei… Derimot foreslo han en tur på skauen 🤤 Jeg fikk nesten sjokk😂 Så da var det bare å takke ja og komme oss avgårde så fort det var opphold. Kunne ikke somle med noe da. Han kunne jo funnet på å ombestemme seg! 


 

Turen gikk til en topp som Kristian har snakket om at vi skulle til helt siden jeg flyttet hit, (Lamannshaugen 704.moh) så endelig fikk jeg se denne fantastiske utsikten som han har pratet om! Er det ikke fint?


 

 Ikke siste gang vi skal på tur når det er så mange fine steder, og Kristian liker å gå tur, det er bare den berømte dørstokk-mila. Den kjenner jeg godt til selv…men satser på at jeg ( og gjerne gubben) blir flinkere til å komme oss ut litt. 

Kanskje mitt neste mål er telt-tur ? Eller dagstur med niste ? Eller kanskje en passe tur til først ?  Får vel begynne i det små tenker jeg 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg