Er vi ALLE avhengige av andre for å få den berømte kabalen til å gå opp?

Hvordan skal man klare å kombinere flere jobber, verv og familie? Noen som har bra tips, annet enn å slutte med noe? Fordi det er uaktuelt! 

Jeg sitter som styremedlem i Glassheim Rock og Kulturscene. Der er det styremøte innimellom som jeg får med meg😊 MEN , jeg skulle så gjerne fått med meg alt som skjer der i helgene. Masse bra konserter, quiz, medlemskvelder o.l   Jeg skulle så gjerne vært med å bidratt litt i mannskapet. Jeg er jo litt glad i denne klubben, fordi det var tross alt der jeg traff min kjære første gang ❤ Da satt han som styreleder og var på jobb mens jeg var på konsert og hjalp til litt.


 

Min vanlige jobb er jo på sentrallageret til XXL, der jobber jeg skift som også innebærer jobbehelger og kveldsvakter. Litt overtid innimellom  også. Stortrives på denne arbeidsplassen! 

Og så er det denne TV-innspillingen, for Blacksheep. Det er jo ikke hver dag man får en sånn mulighet! Dette er jo å takket være Kristian 😂 Det går mye tid til dette, når som helst i løpet av uken, men mest i helgene. Men du å gøy det er 😊


Den ene er galere enn den andre!

Og så har man jo en familie å tenke på. Det går mye tid her hjemme, og det digger jeg ❤ Og så er det familie i Mandal som betyr veldig mye for meg. Heldigvis får vi tatt noen turer “hjem” , og vi får besøk her hjemme.

 

Så hvordan får man kabalen til å gå opp? Nei, er vel ikke noen annen mulighet enn å brette ermene opp og gjøre det beste ut av det. Det er jo ikke så hektisk hele året, og vi setter pris på rolige stunder sammen ❤ Og vi har jo valgt det selv.

Jeg kan virkelig ikke klage på det livet jeg har nå. Hadde det ikke vært for Kristian, så hadde jeg ikke fått alle disse mulighetene og opplevelsene.

Så takk min kjære ❤  Og takk til venner, familie og dere andre som stiller opp og er tålmodige ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg