Når mann er bundet til taushet….

Takk til alle som bidro til en flott lørdag! Det var nemlig mitt utdrikningslag! Ja, det er en stund til bryllup, men vi er jo så opptatte… 


 

Vi tilbringte en del timer i Grimstad, nærmere sagt Halvorsvika Fritid. Her var det mange aktiviteter, så vi kunne ikke rekke gjennom alle. Men vi hadde det kjempe gøy, så fordi alt er dokumentert på film osv. Kan jeg jo selvfølgelig ikke avsløre eller utdype, er dessverre bundet til en “hysj erklæring” 😃 følg med på “MAX” en gang i fremtiden…. 

Dette vil dere nok få høre mere om på et senere tidspunkt😉

Ikke alle som tåler for mye lek, men gøy allikevel. 


 

Ellers kan jeg si så mye som at vi var å besøkte “barndomshjemmet til ei venninne , et sted jeg har besøkt en del oppigjennom årene. Der hadde vi å en del konkurranser. Upss! ikke mer å si her heller😂

Vi spiste god mat flere ganger i løpet av dagen, og var mye i aktivitet, noe godt i “glasset” hørte til, og jeg tror alle koste seg. Kvelden ble avsluttet hos Eva i steinhuset, langt utpå nattestid en gang.


 

Jeg venter fortsatt på bilder, da jeg av en eller annen grunn ikke fikk tatt noen selv 😂 Så dette får dere som sagt se mer til på et senere tidspunkt. Gleder meg til å kunne fortelle mere! “Er jo litt kjipt å ikke kunne dele, men følg med” 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg