Perfekt!

Gjensynsglede til de grader! Å-du som jeg har savnet disse 2! Like gøy å treffe de hver gang.

Fredag gikk turen til Mandal😊 Denne gangen med selskap av Dask. Turen gikk til mi søster og familien, før vi reiste videre til Eva, for å campe denne helgen. Fredagskvelden gikk til å se skrekkfilm, skvetting og skriking må til 😂


 

Marit, mi søster, bor litt landlig til. Og da er det kjekt med noen dyr. Og de må hilses på.


 

Rumpetroll fanges og slippes ut😊

Denne helgen har gått i ett😊 Det vil jeg fortelle mere om senere😉 Nå jeg jeg hjemme etter 8 timer i bil, og resten av kvelden skal nytes med min kjære ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg