Dagens opptur!

I fjor var det ikke planen…I år var det ikke planen… Men jeg blir så misunnelig på Kristian 😂 Så da ble det ny mobil i år også! 


 

Jeg kjenner meg selv ikke godt nok tydeligvis. Eller det vil si, innerst inne gjør jeg det, fordi det ligger en stemme der som sier at “klart skal du å ha ny mobil .

Så da kom det ny mobil i posten. Samsung galaxy S8+ . Veldig lekker mobil må jeg si!  Må bare å få teste den ut , og jeg gleder meg til å prøve kameraet. Nå er målet være å bli flinkere til å huske å knipse litt bilder 😊 

Da gjenstår det å se om det blir bedre bilder eller om det er fotografen det er noe feil med 😂

Og så blir det nok litt shopping her 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg