Det å kjenne på, at man skuffer andre….

Dagen igår var det værste dagen på lenge! Planen var å reise til Mandal idag  for å feire bursdag til min niese og svoger. Det er jo ikke så ofte vi får reist “hjem”, så jeg gledet meg skikkelig.


 

Men, så dukket noe opp, et valg måtte tas, og turen måtte beklageligvis avlyses😢 En vond telefon måtte tas til mi søster for å forklare, for der hjemme var det nok noen som gledet seg like mye som meg. 

Jeg har selv blitt veldig skuffet og såret den siste tiden, av bl.a venner jeg trodde jeg betydde mer for. Så det siste jeg ønsker er å skuffe andre.

Det er i sånne tilfeller at jeg kunne ønske jeg kunne vært 2 steder samtidig. Det er nå helgen skulle hatt en ekstra  dag, og dagene noen ekstra timer.

Disse 2 jentene som jeg prater om, er niesene mine, Åse 7 år og Sofie 9 år. Vi har et helt spesielt forhold, i mine øyner iallfall. Jeg hadde glatt hoppet foran en buss for å redde dem.

Vi har det veldig gøy sammen, og jeg er den som har fått reise på turer sammen med de. Vi finner på mye rart og noe ramp dukker også opp. Vi elsker å tulle og tøyse😊


Dette bildet er fra besøk her hjemme. Vi vet hvordan vi får det gøy 😊
 


 

Da jeg flyttet fra Mandal, så var det nok værst å reise fra dem. Jeg har alltid prøvd å være mye sammen med de, og være ei god tante. Det at jeg ikke har hatt egne barn, har nok gjort at de har fått hele min oppmerksomhet fra de ble født. Digger å være “favoritt” tanta ! Sofie var til og med meg til Mallorca når hun var 3 år 😊 Nå er jeg jo så heldig å ha fått en ste-sønn som de må dele meg med, men det virker som at det bare er stas😊De digger jo Trym 😊

Etter dette så har jeg litt å gjøre opp for, men det fikser vi nok heldigvis 😊 

 

Ønsker dere en god helg…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg