Når alt man velger, kan bli feil!… Garantert i morgen…

Noen ganger strekker virkelig ikke tiden til… skulle ønske døgnet hadde litt flere timer, iallefall helgene 😂 Ikke ukedagene 😉 For, hvordan skal man rekke alt? Kan jo ikke være 2 steder samtidig 🤤 Og det meste vi er med på, er et stykke unna, så mye av tiden foregår i bil. Men jeg er glad i en roadtrip med min kjære 💜


Her er vi på en liten Road Trip ned til Rakkestad, for å feire -Kine & Pål- 
 

Ukedagene flyr avsted, det går i jobb og familie. Men når helgen kommer, da blir det fort litt stress for å rekke alt. Jeg vil jo gjerne få med meg alt som skjer, og det er ikke lite framover! 

Vi har jo en del treff framover, og de er jo alltid gøye. Neste helg er det medlems-fest med redneck-foreninga, da får vi Mandals besøk i tillegg 😊 Heldigvis er det bare en spasertur unna, så vi slipper å reise bort. 

Ellers så står Mandals-tur på listen. Jeg har jo tross alt familie og venner der 😊 Og den turen må prioriteres innimellom 😊 


 

Det vanskeligste er når man ikke har noe valg, når man skuffer noen uten at man kan gjøre noe med det. Det er en utrolig vond følelse, som stikker dypt. 

I tillegg til vanlig jobb i ukedagene, så jobber jeg også 1 helg og 1 fredagskveld i måneden. Da forsvinner plutselig de dagene. Hjelper ikke å ha fri i ukedagene, fri i forbindelse med jobb-helg, når alt skjer i helgene 🤔 

For å toppe det hele, så går mye av dagene til bryllups-planlegging! Å, som jeg koser meg da 😁 Sitter å bestiller mye stash på nett, og får mye arbeid når det kommer i posten. Men, da slapper jeg av og koser meg 💜

Godt jeg er “ung og sprek” sier jeg bare 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg