Innesperret tidlig lørdag morgen

Da var det jobb igjen, og hjemme ligger det noen ekstra og sover. Og siden min bil stod innesperret idag, så var jeg så heldig å fikk låne bil 😁

Og jeg som liker litt store og bråkete biler , ble jo ikke lei meg 😂 men må si jeg liker vår best 😉

Ellers så kom vi igang med veden igår og gutta fortsetter idag. Vi er sabla heldige med været, så skikkelig digg å være ute.

Jeg fikk meg noen gode latterkuler igår! 3 mannfolk stod titt og ofte å klødde seg i hodet av ting som egentlig var en selvfølge. Men hva gjør vel det når man bare får det ekstra gøy😁


 

Kvelden ble for min del avsluttet etter grillmat mens gutta satt i campingvogna og kosa seg ☺

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg