Panikken kom helt plutselig

Panikken kom helt plutselig! Kun 4 måneder igjen! 4 måneder til bryllup ❤


 

Neida, ingen panikk her i hus. Her tar vi forberedelsene med ro😂 Vi planlegger litt, og plutselig er vi over på noe annet 😂

 Nå som vi er innenfor 4 måneder, kan papirene sendes inn. Det er jo litt viktige papirer, så kanskje ikke glemme dem. De ligger klare på bordet, så får vi se når dem flytter seg derfra 😂

Det gjenstår å se hvor mange vi blir. Gleder meg til å kunne begynne skikkelig på bord-dekorasjoner, blomster og alt som hører med når vi vet antall. Så foreløpig er det søking på pinterest for inspirasjon 😊 


 

“Har du funnet kjole?” , er et spørsmål jeg ofte får. Kanskje på tide tenker jeg da, og så går det litt i glemmeboka. Det har ikke noe med at jeg ikke gleder meg til bryllup, fordi det er noe jeg gleder meg villt til, men jeg tror jeg har så god tid 😂 Det har jeg funnet ut nå, at jeg ikke har😂 Tror jeg har funnet sko, hvis det hjelper da.

Tenker kanskje det er lurt å få mye ferdig før sommeren kommer🤔 Fordi, plutselig så er den over, og da har vi ikke god tid. 

Så da tenker jeg litt planlegging og rådføring ifra neste uke😉 Neste uke er sikkert en bra uke for det😂


 

Å-du som jeg gleder meg til å gifte meg  med Kristian ❤

Gleder meg til å feire vår store dag med familie og venner❤

6 kommentarer

Siste innlegg