I går jobbet jeg med motivasjonen! I dag….

Igår jobbet jeg med motivasjonen! Motivasjonen til å begynne å trene igjen. Jeg tok på treningstøyet! Jeg har egentlig vært veldig aktiv siden jeg var liten og begynte på turning. Da jeg var 9 begynte jeg Itillegg på karate. 2 treninger i uka på hver, pluss stevner i helgene. Da jeg ble litt eldre og flyttet hjemmefra, så ble vel andre sysselsettinger prioritert…


 

Gikk en del år og så begynte jeg å trene igjen, men da styrke og kondis, og så gikk jeg over til tabata. Det er gøy det! Men så flyttet jeg og da ble det slutt på trening😱  (Gubben har egentlig aldri vært noen atlet, men jeg vil jo heller ikke prakke på han. Han har det jo bra sånn som han har det) 😊 

Men igår fikk jeg på meg treningstøyet, og motivasjonen kom sigende. Men jeg gjorde ikke noe mere med det😂 Steg for steg😂 tenkte jeg.
Vi fant syklene frem etter vinterdvale på mandagen. Et steg i riktig retning der altså. (Hmm var jo egentlig han som fant dem frem!? ??? hehe kanskje det er håp) 😂 Men så!?? hva skjedde idag? Hele motivasjonen er borte, igjen! 🤤

Nå som sola og varmen har kommet, så får man håpe på  litt mere energi. Fram med herbalife shaken og begynne å trene, det er mitt mål nå. 

😊  Det er jo viktig med både helse, kropp og en “litt” sunn sjel. Hvert fall for meg 😊

Så hvis noen veit om “Tabata” trening på Hadeland eller Ringerike, så tips meg gjerne. Så kommer jeg kanskje fortere igang😊 

8 kommentarer

Siste innlegg