En ekstra fridag!

Så digg med en ekstra fridag! Fått stelt litt i hagen, fordelt litt snø så det tiner fortere og ryddet bort skiene. Ja det var nok på tide, men vi hadde tross alt skiføre et par dager forrige uke 🙂 

Endelig kan klesvasken tørkes ute nå! God og frisk lukt, nei den ordentlige vårlukta ( møkkalukta ) setter seg ikke i klærne 😊 Den setter seg bare i nesa den, men hva gjør vel det når det er et ganske så sikkert vårtegn!

Må jo ærlig innrømme at når jeg får snapper fra det blide sørland idag, så blir jeg litt misunnelig. Der ligger dem å soler seg og barn bader! Jeg har gått ute i strikkegenser, var litt for varmt vel og merke, men denne jenta skal ikke bli syk 😊

Ellers så begynte Kristian å bytte dekk på bien min. Vi fant fram dekkene og var klare, men neida, det funka dårlig for jeg måtte ha 2 nye 😡 Det ene var ødelagt og slitt itillegg til et annet slitt…så da blir vinterskoene på en dag eller 2 til.. 

Dagens høydepunk : Biff a’la Kristian ! Verdens beste middag ! 


Skal IKKE skryte på meg at jeg er flink til å anrette maten for å ta bilde, men sabla godt var det iallefall!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg