Surprise!

Arbeidsdagen startet idag 06.00! Mye å gjøre på jobb, og det er jo positivt 🙂 En smule sliten blir man når man har en fysisk tung jobb, spesielt nå som folk handler treningsutstyr for å finne “bikini” formen , og villmarksutstyr som skal være klart til sommeren 🙂 


 

Kjører nå rundt og plukker varer da skiftleder ber meg komme på kontoret, blir jo alltid litt “nervøs” da 😉 Men der stod Kristian, det pleier han jo noen ganger i uka siden han henter varer der. Men idag hadde han en bukett med nydelige roser med til meg <3  

Jeg hadde tross alt bursdag idag 😉  <3 Så jeg kan jo ikke si noe annet enn at jeg har funnet meg en god mann <3  

Fin overraskelse på jobb 🙂

Så nå har han “stjerne i boka” en stund til 😉  

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg