Slapp og skrukkete hud med tatovering!

Ja, jeg vet at en dag blir huden slapp og skrukkete, men den tid-den “sorg” . Blir vel nesten unormalt når min generasjon kommer på gamlehjem uten tatovering 😉 Tatoveringer sier jo faktisk mye om fortiden, og hvem man er, så hva er galt med det? 

 

 De fleste som kjenner meg, vet at jeg er glad i tatoveringer. Alt med måte vel og merke 🙂 Jeg syns rett og slett at  tatovering er kunst, og spesielt “fersk” tatovering er noe av det fineste jeg ser. Ja noen er veldig vonde å ta, men smertene blir glemt når man ser resultatet 🙂  

Min aller første tatovering tok jeg like etter at jeg fylte 18 år og kunne bestemme selv, den har jeg valgt å beholde, men bygd på da den var veldig liten. De fleste har jeg vært fornøyd med på første forsøk, men har 1 cover-up og en påbygg. 

Noen “tulletatoveringer” har jo også blitt påført, kan jo ikke være dønn seriøs hele tiden 🙂 Men de tatoveringene er veldig meg! 

 

Jeg har jo masse ledig hud igjen, så nå gjelder det bare å finne riktige motiv som passer meg. Tror jeg vet hvor på kroppen også.

 

Hva tenker folket om tatoveringer egentlig? Og hvis jeg skulle finne på å ta “en” ny?  Hvor og hva burde det være?

Ønsker alle en flott dag 😉

6 kommentarer
    1. Har jeg også🙂En tribe på ryggen og syntes det er stilig jeg da🙂Min har sikkert blitt større for er no feit je da men pytt😂Du hadde mange stilige syntes jeg og er jo en livsstil og du er jo sååå flott unge dame🙂👍🏻👏🏻

    2. Skikkelig stilige tatoveringer du har =)
      Jeg for min del er 48 og elsker tatoveringer..har en haug av dem – og flere skal det bli. Blant annet har jeg i alt spredd 19 øyenstikkere ut over på forskjellige plasser på kroppen..én for hvert år sønnen min er..og jeg akter å få en ny for hvert år han fyller – så i januar til neste år, kommer nummer 20 på plass 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg