Hvem er Redneckfrue?

Hvem er jeg egentlig? Vil du vite litt mere? 

På shopping:  

Shopping? Joooo gøy å shoppe litt:) finner som regel mest når sommer-tøyet kommer i butikkene. Eeeelsker kjoler 🙂  Love ebay 🙂

Med familien:

Tja, hjemme har jeg vel fått rollen som “husmor”. Går mye i klesvask, og daglige gjøremål i tillegg til jobben. Med mine foreldre, så er jeg nok “lille” jenta dems, alltid godt å komme hjem. Min søster er ei god venninne, og med hennes barn, så er jeg et levende klatrestativ! Digger å være tante, “for jeg er jo verdens beste tante” 😉 

Med Kjæresten

Er jeg tålmodig😂 Jeg liker å gjøre små ting så han blir glad, for da blir jeg glad 😉
 

I helgene:

Da er det ofte full fres! Jeg jobber fast en helg i måneden, så da er det stille og rolig. Ellers så er det en del arrangemang med Norsk Redneck forening. Vi ble ferdig med innspilling i høst, og der var en befrielse 😂 Men sabla gøy. Jeg sitter også i styret til Glassheim Rock og Kulturscene, så prøver å få med meg noen konserter. Ellers så får vi jo en del besøk fra Mandal i helgene, og da blir det mye kvalitetstid 🙂 Og vi reiser en del til Mandal. Noen helger er det faktisk veldig digg å ikke gjøre noensinne 🙂 

På fest:

Da kommer det litt an på hvem jeg er på fest med. Av og til stille og sjenert, andre ganger går skravla i ett og danser ivei. Jeg er også den typen som ikke, trenger å drikke for å ha det gøy. Men, jeg er ikke avholds altså 😂

På morgenen:

Jeg er ikke et typisk A-menneske, står ikke grytidlig opp, men heller ikke sent. Noen mener kanskje at jeg er ufordragelig opplagt innimellom. Jeg er iallefall ikke morgengretten! Tror jeg 😁

På kvelden:

Da er jeg trøtt! Sovner titt og ofte i stolen 🙂 

I ukedagene:

Da går det i ett! Jeg jobber skift, så har litt ulike arbeidstider annenhver uke. Da går det i jobb, middagslaging, leksehjelp, husstell og ender tilslutt opp i stolen foran TV-en 🙂 

Med mobilen:

Sender nok mest meldinger:) Helst på messenger. Fordi jeg er ikke noe glad i å prate i telefonen i det hele tatt! Men av og til er det jo godt å høre visse stemmer 🙂 

Sosiale medier:

Avhengi av Facebook!! Av og på når det gjelder snap og Instagram, det er veldig periodevis. Skal bli flinkere til å følge opp på Instagram 🙂 

Med venner:

Da er jeg nok typen som prøver å gjøre alle fornøyde, kan nok være litt lettlurt hvis noen prøver. Men må jo være positivt å prøve å gjøre folk glade  tenker jeg 🙂 Jeg tror, og håper, at jeg er typen som alltid stiller opp for venner. Ellers prøver jeg å holde kontakten og ta vare på vennskap. Tar gjerne en kafe’tur, filmkveld, ridetur, spillekveld eller en daffekveld isammen.

I bilen:

Da blir jeg trøtt hvis jeg ikke har selskap eller bra musikk. Kjører jo nesten 2 timer hver dag, så jeg trives nok i bil. Bortsett fra de gangene jeg blir skremt! Jeg hater å kjøre i storbyer der jeg ikke er kjent, masse veiarbeid og dårlig skilting. Og jeg hater kø! Hater! Det har jeg ikke tålmodighet til! 

 

Hvorfor redneckfrue?
 

Jo jeg traff jo denne mannen, Kristian, som er en redneck. Så da ble jo jeg redneckfrue. Enkelt og greit. Det er jo så mange andre fruer rundt forbi 🙂

Hva jeg elsker?

Biff! Og Kristian! 

Hva jeg hater?

Å ikke bli tatt seriøst, tatt forgitt og holdt for narr.

Om jeg er glad i sex?

Seriøst! Det har vel egentlig ikke dere noe med 😉

 

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg