Ja, så galt er det !

Dette er ingen hemmelighet! Men trodde kanskje ikke det var så ille! I dag tenkte jeg å ha en rydderunde i capsene våre, for der blir det fort rot… Tuster rundt i huset for å plukke capser, rydder samtidig med meg “Gaffa og strips” som ligger rundt når jeg først er igang. Tar en tur ut i bilene, ja det ligger faktisk capser i alle tri!… 

Her er et lite utvalg : 

 

Stadigvekk kommer det pakke i posten, pakkene er lett gjenkjennelige, og da vet jeg at Kristian eller jeg får ny caps. Like spennende hver gang. Her er utvalget stort: ensfargede, camo, tekst, matchende og ja, til og med rosa 🙂 

 

 

Det som er så sabla greit med caps er jo selvfølgelig at det skjermer mot sola, men man slipper også å stelle seg så møe på håret! Sabla greit å stå opp om morgenen, lage en kjapp hestehale, slenge på en caps og fyke ut døra 🙂  Og enda mere praktisk når det blåser og  man skal spise is. For det! er det tiden for snart 😉 

4 kommentarer
    1. Helene: Genialt! Det er bare å være kreativ, så kan det meste fikses med gaffa og strips. Noen ganger for bare en periode da. Men ser ut som kreativiteten din er på plass 🙂

    2. ..det var jo et solid “lite” utvalg av caps, da..hehe..er nok ikke den store tilhengeren av de – men har et par..men derimot skal jeg innrømme at jeg elsker gaffa & strips..det er jo SÅ anvendelig..tro meg eller ei, men jeg faktisk gaffa-teipa og stripsa sammen fronten på ene bilen min her for et par år siden. Hadde dundra i rævva på en elg, så lykt og støtfanger-deler hagla rundt meg..så da var det å hive seg til å reparere – og bilen ble værende sånn til den dessverre ble sund-kjørt 😉 Og det nyeste..pr.i går – jeg gaffateipa fast Autopass-brikken min på frontruta, for den bare datt ned =P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg