Når lengsel og glede henger sammen!

Når lengsel og glede henger sammen! Det er litt som denne historien, jeg lengter jo og vil sikkert alltid lengte hjem til mitt hjemsted. Men! den glede jeg opplever sammen med, mine flotte to “nye” familie medlemmer. Den kan ikke beskrives. 

Langs Norges kyst, helt i sør, der ligger en fin liten by. Det er byen i mitt ❤️ Mandal ❤️ En skikkelig sørlandsby med lange fine strender, koselig gågate, yrende folkeliv (om sommeren vel og merke) og masse fin skog. 

 

Mandal ligger ca 40 mil og 5 1/2 time fra der jeg bor nå, og der har jeg all min familie og gamle venner. Det å ikke kunne sette seg i bilen å bare “stikke” innom på besøk er ganske sårt, men derimot er gleden kjempestor når vi først er i Mandal og kan treffe gamle kjente. Selv om tiden er knapp, så settes den lille tiden vi får sammen stor pris på.

Jeg er ikke redd for å legge skjul på at den meste av tiden går til kvalitetstid med familien. Fordelen er at vi får bo hjemme hos mamma og pappa når vi er i Mandal, alltid godt å komme hjem vettu ❤️ Jeg har ei søster, som har en nydelig familie. Det å være tante, favoritt tanta 😉, merkes når jeg er hjemme. De vil liksom ikke slippe taket, og da blir det mye kos og lek. At jeg savner de like mye som de savner meg, det er sikkert og visst. 

Heldigvis så setter familien min seg i bilen og kjører mange mil for å besøke oss. Da blir det liv i huset her! Neste besøk er allerede etter påske 😊 Da kommer mamma og pappa ❤

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg