Utilpass i nytt miljø uten grunn

Ikke visste jeg hva jeg gikk til, og ikke var jeg kjent med det miljøet fra før, da jeg traff Kristian. Men du verden for noen venner min kjære har😊 De jeg sikter til nå, er selvfølgelig rednecks’a.

En smule spent må jeg nok innrømme at jeg var når jeg viste at han skulle på TV med den “nye” serien på MAX “norske rednecks” og jeg må ærlig innrømme at jeg er sjele glad for at jeg hadde blitt kjent på forhånd😃  Men jeg var nok litt spent og skeptisk uansett da jeg, skulle begynne å treffe vennene hans. Jeg var nok litt redd for å ikke passe inn (selv om jeg innerst inne visste at jeg hadde det i meg), og litt redd for å føle meg utenfor siden jeg er litt sjenert Av natur. Men det var det ingen snakk om! Dette er en gjeng som tar imot alle med åpne armer, og tar deg inn i varmen som om du har vært der i alle år. Der er alle velkomne, så lenge man er snill og god mot andre😊 

Som sagt så var dette en nytt miljø, finner meg selv mere og mere, men trives utrolig godt sammen med dem. 

De tar vare på menneskene rundt seg og de tar vare på tingene sine. Her kastes ingenting! Alt kan fikses! “Gaffa” og strips brukes ofte😉 Og det er vel noe jeg oppdaget når jeg ble sammen med Kristian. Alt det han sparer på! Jeg har nok vært litt streng der, og ble en kraftig opprydning når vi flyttet😂 Men for all del, mye ble med på lasset…

Vi har en del “treff” , og da er de som vil velkomne. Da blir plassen fylt med vogner, campingbiler, telt og “sovbare”  biler. Vi griller, vi danser, synger og skråler, har no godt i glasset og praten går høylytt og lett😊

 

 

Mine venner fra “sør” , begynner å se at Monika finner seg selv, og tror jaggumeg noen andre tør være seg selv etter en sammenkomst med oss😉 De som har vært med, blir gjerne med flere ganger, og flere er nok litt nysgjerrige når de ser hvor godt jeg trives ☺

Kanskje det begynner å bli litt mer “akseptert” å leve som vi gjør. Der minner, opplevelser og hygge går før rikdom og “det å være best” . Hvorfor ikke ☺

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg