Mitt første møte med Redneck Jr.

Bare først bemerke at dette er ikke den typiske beskrivelsen av “Rednecks” de har nemlig “nesten” alle tenna, fast jobb og går i skole

Da jeg ble kjent med Kristian, fikk jeg kjapt vite at han hadde sønnen sin,Trym, boende hos seg. Tenkte jo som mange andre at han var en mann som tok ansvar, noe som stemte veldig bra.

Det tok litt tid før jeg traff Trym, jeg traff han faktisk på skype først, da Kristian ikke var inne når jeg ringte. Det var jo egentlig en veldig grei måte å treffe han på😊 Vi pratet noen ganger og så fikk jeg treffe han hjemme på Jevnaker hos dem.

Dette gikk over alle forventninger og etter å ha truffet han noen ganger, så valgte han å reise med meg til Mandal siden det var sommerferie! Så vi satte oss i bilen vel vitende om at vi hadde 6 timer foran oss i bilen sammen. Det gikk jo fint😊 

 

Dagen etter reiste vi til badeland i dyreparken Kristiansand sammen med Marit, mi søster, og hennes barn. For en dag vi hadde! Og for en grei måte å bli godt kjent på for alle mann! 

Kristian kom etter et par dager senere, da han måtte jobbe. Fikk noen flere fine dager i Mandal før gutta reiste hjem igjen😊

Nå som jeg har flyttet hit, og hverdagen er godt igang, kjenner jeg Trym bedre og bedre. Mye med tanke på hvordan han prøver å lure meg😂 Er jo ingen hemmelighet at det var lett å få viljen sin i begynnelsen! Og det er vel helt normalt😊 men stort sett så koser mi oss😁

 

Det å være stemor til en gutt som nærmer seg tenåring, kan by på noen tøffe og vanskelige valg innimellom. Det er vel noe alle ste-foreldre kjenner på innimellom, man vil jo gjerne gå godt overens, men likevel måtte være den voksne og ansvarlige. Og det er vel ingen hemmelighet at vi må nok jobbe litt ekstra for å oppnå tilliten og samholdet når vi ikke er med fra starten av livet dems. Vi har noen klinsjer innimellom, men vi er flinke til å ordne opp og så fortsetter vi som normalt😊

Til slutt vil jeg bare si at jeg kunne ikke vært mere heldig, jeg er glad Trym fulgte med når jeg var så heldig å bli sammen med Kristian 😁 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg