Sommeren 2017 allerede utsatt for trøbbel…

#Våren har kommet og det går fort mot #sommer 😀  2 #country-festivaler står for tur, nemlig #Vinstra og #Seljord. Det må jeg innrømme at er 2 hektiske uker som flyr avsted uten at man gjør noe annet enn å kose seg, treffe nye folk, høre på god musikk og være dau-sliten etterpå 😂 Faktisk så sliten at man lett kunne sett for seg et opphold på #blåkors (godt det er kun to ganger i året) 😀 Så slitsomt kan det være at, noen ganger tenker en, søren denne sommeren kommer fort, kunne vi utsatt den bittelitt? 😉 Og med alle de andre arrangementene som står i kø, kan det ikke annet èn beskrives som #trøbbel for enkelte organer

#Høydepunktene mine er absolutt #AaronWatson på Vinstra og #BradPaisley i Seljord. Det er absolutt noe å få med seg! 

 

Ellers så håper jeg at en av mine favoritter kommer, Doug Seegers. Det er en helt utrolig artist og person. Har vært heldig å vært på et par konserter.

 


 

Uansett har vi det mye morro på disse turene😂 Det går i mye bilder og ekstra mange selfies😂 Standar av meg å knipse spesielt av meg og Kristian, men også av venner. Det er jo viktig å ta vare på minnene 😉 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg