Huset på toppen av bakken

Påtide å bli litt kjent kanskje 😊

Vi bor i et fint lite hus på bygda på Jevnaker, der er det lite trafikk og mye barnelatter og traktordur.  Vi har noen biler og en campingvogn stående på gårdsplassen, og terrassen begynner å bli hyppig brukt til grilling nå som våren har kommet. Vi har diverse frukt og bær i hagen som ble omgjort til syltetøy, saft og likør😉 Blitt litt husmor når jeg har tid 😂  
 

 

På sommeren blir hagen brukt til pil og bueskyting, skyting med luftgevær, grilling, luking i blomsterbed, farting rundt på gressklipperen (IKKE MEG), og sene kvelder i godt selskap. 

Jeg flyttet som sagt hit fordi jeg traff en så god mann😉 Fikk meg ny jobb på XXL sitt hovedlager. Er en times kjøring hver vei, men det går unna når det en forsåvidt lite traffikert vei og god musikk på høytalerne. En veldig alright arbeidsplass der jeg racer rundt i en plukk-truck og får virkelig brukt kroppen ! 

Å flytte fra Mandal var ikke lett, men skulle jeg være med Kristian, så var det alternativet da Trym bodde fast hos han. Har ikke angret😉 Hjemlengselen kommer jo selvsagt innimellom men vi er nå i Mandal når anledningen byr seg, og vi får titt og ofte huset fullt av sørlendinger ☺ Takk og lov for det☺

Faktisk ganske så idyllisk plass her 😊 Så når man først flytter fra en sørlandsby, så var ikke Jevnaker og Kanada en feil plass ❤️

 

6 kommentarer
    1. Som gammel nabo må jeg vel igjen si velkommen i nærheten. Hør fra deg hvis du kjører forbi da 🙂 håper du har det flott det ser jo fint ut ihvertfall 🙂

    2. Vi savner deg vennen!! For en små hektisk småbarnsmamma er det jaggu ikke lett å finne anledning for å reise til Jevnaker. Men guri som jeg gleder meg til den dagen det endelig skjer. Ser nydelig ut hos dere. 💛💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg