Utsatt for psykisk terror av typen!

Dette er jo bare for at dere skal få en viss forståelse for hvordan det er å leve sammen med Bonza’n!
For ikke rent sjeldent, men ganske så ofte blir jeg faktisk utsatt for “gubben’s” små “praktical jokes” og “en finger i øret” ja! det serveres frokost, middag og kvelds. Men det som er mest irriterende er jo hans usedvanlige egenskap til å plage meg om det skulle være sånn at jeg “dubbet” litt av. Da er han der med alt han kan av plage triks, enten det er hjemme i godstolen, eller det er i bilen på vei til eller hjem fra, hvor som helst.

 

 Ja, jeg blir en smule sint eller irritert, men det går heldigvis fort over. Det må jo være lov 😊 Men hadde et blikk kunne drept, så tror jeg det hadde skjedd her iallefall 😂 Men for all del, jeg fikk jo tross alt slappet av i hele 7 minutter!  Og det går ikke ann å være så lenge sint på Kristian, fordi han har en egenskap som gjør at jeg trekker fort på smilebåndet igjen 😉 
 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg